ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 3:16
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 1:51
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 1:51
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 1:51
به یه نتیجه مهم رسیدم و اونم اینه که زیاد خودمو درگیر ادمای اطرافم نکنم . اگه ادمارو کتابهای نخونده تصور کنیم ، برای من یعنی اینه که نخونمشون . بهتره همونجور بسته بمونن . چون وقتی میبینم نوشته های توش با تصاویر رو جلدش خیلی فرق داره ، یه جوری میشم . پشیمون میشم یا ناراحت میشم یا سردر گم . نمیدونم ، هیچی هست خوب نیست . اصلا خوب نیست . برای آدمی مثل من ، بهتر اینه که فاصله شو با بقیه حفظ کنه .
برم درسمو بخونم
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 1:51